https://youtu.be/maM5QI3REw8

domingo, 29 de abril de 2012

We will see said the blind...




Senyor Xavier Amor: En primer lloc, cal destacar i li vull agrair, que tingui vostè un canal de comunicació facebook; on (tots menys jo, el seu veto m'ho impedeix), en el que dóna compte de la seva gestió, com també a altres membres de la corporació municipal, que s'interessa i li dedica temps a llegir alguns comentaris, que ciutadans del carrer escriuen sobre el municipi de Pineda de Mar (Barcelona).

No obstant això, no entenc ni és de rebut que un càrrec públic, no es digne a replicar quan se li pregunta; sobre alguna cosa que no interessa que se sàpiga, o pel sol fet de considerar-los desfavorables. Així, referent a la seva no contestació al meu últim escrit que, (fins i tot va ser esborrat del seu mur), vull assenyalar, que porto temps "criticant", (en positiu), la seva figura i la del seu equip de Govern.

Però, Senyor Amor, en aquest punt, en (La critica), crec que hi ha un mal entès per part seva, el que porto anys és analitzant la gestió que realitza la Batlia, i els regidors de l'Ajuntament de Pineda de Mar Creu-me , escric intentant ser constructiu, només li retrec, aquelles actuacions, que considero perjudicials per al benestar dels veïns de Pineda, i el desenvolupament sostenible del poble, però està comprovat que el seu orgull no li deixa acceptar les crítiques, i (més que a Vostè als seus acòlits), ni rectificar, ni veure la realitat de la que patim, els pinedenses, i la seva gent.

Així mateix, no és exacte, quan alguna vegada han assenyalat (algun dels seus "lleials"), que sempre li he desqualificat en els meus comentaris, ha d'entendre que seria un acte de cinisme per part meva, el que aquests últims anys elogiï o qualifiqui com bona la seva gestió al capdavant de l'ajuntament. (perquè crec que sempre és millorable): ..

Quant al que algun titlla com la meva obsessió amb la mala gestió, he de dir-li Senyor Alcalde, que per desgràcia això és una xacra generalitzada, a tots els municipis espanyols, principalment en els turístics, i aquesta mala gestió, que es podria convertir en una corrupció, i que podria ser urbanística o de contractació, es podria donar si no es regulen les llicències i si no es treuen a concurs, perquè crec que ningú denunciaria, en els jutjats per por de represàlies.

Pel que fa al nostre municipi, la seva missió és no tapar i / o dissimular, parlant del difícil que és aprovar una "moció" o una contractació, quan tant vostè com jo sabem, que sí que existeix voluntat política, l'aprovació d'aquests , no és ni més ni menys complicada d'aprovar; que qualsevol altra norma municipal.

La dificultat d'aprovar una norma, llei, o taxa, d'aquest tipus sorgeix quan interessadament, es vol beneficiar a uns quants "amiguets" perjudicant els interessos generals del municipi.

Continuant amb el seu criteri de no permetre que li pugui escriure en el seu "mur" (que jo crec que el perjudica més que beneficia), en Facebook, ho faig en aquest escrit, i en el meu Facebook, i en el meu "blogger", ( en el meu mur que algú ho llegirà), Vostè sempre diu. que tot ho fa en "positiu", i aquesta és sempre la seva contestació, descriu que dedica el temps a treballar, però, Senyor Alcalde, això és el que té vostè de fer, doncs per aquesta tasca cobra vostè un inestimable sou, al que cal sumar les suculentes dietes que percebrà.
Tres màximes que s'ha de posseir, perquè jo pugui confiar, en un alcalde: Escoltar. Entendre. i Respectar, i aquest hauria de ser el seu lema. i per tant, i com es pot comprovar, ara mateix, vostè no compleix cap d'aquests requisits.

Així que, treballi per l'interès general de Pineda i dels seus veïns, i vostè diu als seus "acòlits, que no estiguin contínuament; desqualificant i satanizando, a tot aquell que discrepa de la seva gestió, que aquesta forma de procedir no és pròpia de persones imparcials. I ara Digame?:

¿M'agradaria saber com va a mantenir el model del sector del turisme, (el desenvolupament turístic), i l'oci de qualitat, si està consentint el deteriorament paisatgístic; (tala d'arbres), la poda aquest any va ser desastrosa, i mediambiental del municipi. (Quantitats de graffities) que no es netegen. És que vostè no és conscient de la trista realitat del mateix? No veu la degradació, i destrucció constant que pateix aquest poble?.

A més, quan donaran fruits el famós "Innova"? I el viver d'empreses? I el desenvolupament turístic?; ¿S'obtindrà amb la instal · lació d'una faraònica depuradora? (Depuradora que no se sap si entrés en funcionament aquest any) On és el turisme i l'oci de qualitat? Quin és? On es troben les àrees de serveis públics? (Tantes vegades demanades per la meva);? I els habitatges socials amb les que guanyo vostè la primera legislatura?. Si vostè vol li comento perquè, i tracta i intentaré resumir, els motius de preferir la Pineda del 1997, quan jo i la meva família ens vam establir a Pineda de Mar

El municipi no tenia tanta superfície degradada, com ara, ni l'amenaça de la instal · lació d'un tanatori (i potser amb incineradora), ni havia cedit una part del seu territori per a la per a la ubicació d'una depuradora, ni havia començat la bogeria de deixar els terrenys desprotejidos, etc, etc.etc .. segur que em queden més adversitats que afegir, però com a vostè li agrada que sigui positiu ho vaig a deixar així.

Benvolgut alcalde, sempre que pot, (o bé per mitjà dels seus "afins". Esmenta, la Vostè obsessió que tinc perquè a Pineda es visqui en harmonia (es que és molt difícil d'acontentar a tots), com també amb alguns partits polítics , alguns fins li treuen la son;. Té motius; els Pinedenses saben que alguns, (que no són polítics); fa anys que preocupant, i treballant per solucionar els problemes de Pineda, i que no són pocs. (jo em trobo entre ells ). I això si té mèrit, sense cobrar per això i amb il · lusió.

I Senyor Alcalde, no es confongui, el que està quedant malament davant els ciutadans és Vostè, no sóc jo; ja que en tots aquests anys que porta com a alcalde, ha condicionat el progrés del municipi; permetent el balafiament, i la gestió no responsable; i, el que és incomprensible; i inexplicable, sense que l'Ajuntament i els seus veïns, rebin cap compensació, (al contrari, més pujades d'impostos, i noves taxes van ser posades per vostè), i vam haver de suportar al municipi aquestes desgràcies en la gestió tan nefasta.

Pineda és un poble que necessita noves idees, i l'actual equip que vostè dirigeix ​​no les aportes, no se si és perquè no saben o perquè no poden, això hauria saber-ho Vostè.

Editat per; Antonio Pedrosa. Pineda de Mar (Barcelona); 27 abril 2012 ......

P.S.A..Así són les coses i així les he explicat

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Pedrosa